Klantenservice

Wij proberen je altijd zo goed als mogelijk van dienst te zijn en helpen je graag! De meest gestelde vragen over het huren van een springkussen of party artikel hebben we alvast voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact met ons? Wij zijn dagelijks telefonisch en per email bereikbaar om al je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op.


Reserveren kan dat via de website?

Onze website is zo ingericht dat je makkelijk en snel producten online kunt reserveren. Je plaatst eenvoudig de producten die je wilt bestellen in de winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling wordt direct de beschikbaarheid weergegeven. Wanneer het gewenste product niet gegarandeerd leverbaar is wordt je bestelling automatisch omgezet in een aanvraag of wordt een alternatief aangeboden. Liever eerst een offerte ontvangen? Ook dit is mogelijk! In dit geval verzoeken wij je vriendelijk de aanvraag zo compleet mogelijk per email naar ons te versturen.


Welke betaalopties kan ik kiezen voor een online bestelling?

Wanneer je een bestelling plaatst via onze website kun je bij het afronden veilig betalen met IDEAL. Het is ook mogelijk om contant te betalen bij het afhalen of bezorgen van materialen.



Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uiteraard is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. U kunt gemakkelijk op uw email bevestiging reageren met de wijziging. Indien de huurdatum binnen 48 uur plaatsvindt, verzoeken wij u telefonisch met ons contact op te nemen. 
Zo kunnen wij uw wijzing snel en op de juiste manier verwerken. 


Er is schade, en nu?

Onze springkussens en attracties worden na iedere verhuring schoongemaakt en gecontroleerd volgens een streng onderhoudsprotocol. Hiermee garanderen wij dat onze materialen in absolute top conditie zijn wanneer deze door jou worden gehuurd. Het kan echter altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Neem in dit geval altijd direct contact met ons op te nemen om de geconstateerde schade te melden. Wij zullen er direct alles aan doen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Denk hierbij aan het repareren van de gehuurde attractie op locatie of het leveren van een vervangend product. Let op: indien je geen contact met ons opneemt kunnen wij het probleem ook niet oplossen. Gebreken die pas achteraf worden gemeld, worden behandeld als ontstane schade gedurende de huurperiode en vallen onder je eigen aansprakelijkheid.

Is er schade ontstaan tijdens de huurperiode? Neem dan direct contact met ons op!


Heeft u overige vragen? Wij helpen u graag!

U kunt ons telefonisch bereiken op +31630072941 of per mail op info@springkussenverhuurdestuiterbal.nl